LEVERTIJDEN
Nederland: 1-2 werkdagen.*
België en Duitsland: 1-3 werkdagen.*
Andere Europese landen: 2-5 werkdagen.*
Landen buiten Europa: 5-7 werkdagen.*
Omdat we onze ecologische voetafdruk zo klein mogelijk willen houden, verzenden we elke bestelling in zijn geheel. Dus als je één sieraad bestelt dat op voorraad is en één sieraad op pre-order, verzenden we de hele bestelling volgens de pre-order levertijden.
Taj is niet verantwoordelijk voor eventuele vertraging gelegen bij derden (transport/koeriersbedrijf). Heb je je pakje na bovenstaande levertijd echter nog niet binnen, mail dan naar [email protected]. Dan gaan wij erachteraan!
*Uitgezonderd zijn pre-orders, gepersonaliseerde sieraden en maatwerk. Deze sieraden hebben een afwijkende levertijd.
*Houd er rekening mee dat de levertijd tijdens de zomermaanden en de feestmaanden (half november t/m half januari) in sommige gevallen iets langer kan zijn door drukte bij leveranciers en postdiensten.
VERZENDKOSTEN
Het liefst zouden we onze klanten nooit verzendkosten laten betalen. Maar als klein en duurzaam bedrijf is dat helaas geen optie. Verzending is kostbaar: naast de daadwerkelijke transportkosten, zijn er ook nog het inpakmateriaal en de verwerkings-/arbeidskosten. Daarom vragen we voor orders onder een bepaald bedrag een verzendbijdrage, zodat we deze lasten samen dragen.
Staat jouw land hier niet tussen? De exacte verzendkosten worden berekend zodra je je land hebt geselecteerd in de winkelwagen.
EVENTUEEL BIJKOMENDE KOSTEN VOOR LANDEN BUITEN DE EU
Voor landen buiten de EU kunnen er bijkomende kosten zijn aan de grens. Dit zijn invoerrechten en invoerheffingen, die een bepaald percentage uitmaken van het inkoopbedrag. Deze mogelijke bijkomende kosten verschillen per land en zijn voor jouw eigen rekening.
LET OP BIJ DE LEVERING
Controleer een pakketje altijd bij aankomst, vóórdat je het aanneemt. Is het pakket beschadigd bij aankomst? Weiger het dan aan de deur en laat de bezorger een notitie maken. Dit geldt ook voor afhaalpunten: neem een beschadigd pakket niet mee naar huis, maar weiger het, en laat direct een notitie maken bij het pick-up point. Dat bewijs is een belangrijke voorwaarde voor de garantie. Het pakje gaat vervolgens vanzelf retour naar ons.
VERZENDADRES
Wij verzenden geen pakketten naar post-afhaalpunten; enkel naar thuisadressen of werk-/kantooradressen. Het is dan ook niet mogelijk het adres van een afhaalpunt op te geven. (Het kan wel voorkomen dat een bezorger het pakket op eigen initiatief naar een afhaalpunt brengt als je niet thuis bent op het moment van bezorgen. Dit ligt buiten onze invloed.)